Jotenkin kai koko uni "alkoi" siitä kun olin jonkun kaverin kanssa liikenteessä kesällä ja meillä oli joku punaruskea koira mukana, bokseri tai vihikoira. Olimme menossa aika kiireellä jonnekin kai sen kaverini isän asunnolle, jossa olisi jotkut juhlantapaiset. Yritimme oikaista kielletystä paikasta, jonka seurauksena hortoilimme joltain pieneltä kalliolta alas ja koira loukkasi toisen etujalkansa. :( Sitä piti sitten hoitaa parkaa.

Lopulta pääsimme sinne juhlapaikalle, olin tosin huolissani miten pääsisin takaisin kotiin. Kaverini oli tässä vaiheessa nuorentunut 5-vuotiaaksi, eikä siltä kovin auttanut neuvoja kysellä. :/ Kukaan aikuinenkaan ei suostunut kertomaan miten pääsisin kotiin sieltä. Ihmettelen vaan, mikä kiire minulla muka oli... Jotenkin sieltä kaverin isän luota päädyin setäni luokse, jossa sielläkin oli jotkut juhlat. Hienoa siellä oli, että siellä oli koko etupihan kokoinen uima-allas, jossa asusti pullokuonodelfiini ja pikkumiekkavalas-pariskunta. :D Ne osasivat puhuakin. Vetäisin uimapuvun päälle ja räpylät jalkaan ja menin sinne pulikoimaan. Oli mukavaa. Jossain välissä allas kuivui ja muuttui kirjastohuoneeksi. Merinisäkkäät muuttuivat aggressiivisiksi kukoiksi, joille ei saanut heiluttaa sormea, muuten ne purisivat siihen kiinni. :D Olin ylivarovainen enkä tajunnut miten voisin lukea kirjaa sormia heiluttamatta kun kääntää sivua.

Ihan toisessa osassa unta olin menossa käymään talossa, jossa ennen asuimme oikeassa elämässä. Siellä asuville olin myynyt vanhan digiboksini, ja menin käymään siellä siinä toivossa että saisin nauhoittaa digiboksille tallentamani ohjelmat itselleni VHS:lle. Valitettavasti talon nykyinen asukas oli todella törkeä minua kohtaan, olihan kyllä sielläkin jotkut juhlat menossa johon sitten kuokin. Ihan kuin visiittini ei muuten olisi ollut tarpeeksi kiusallinen, menin vielä unohtamaan takkini sinne. Ensin aioin että jätän koko takin sinne, mutta palasin sittenkin hakemaan sen, sillä "huomenna" olisi talvi ja kylmä.