Olin menossa kaverini kanssa vuokraamaan elokuvaa. Videovuokraamon omisti Seth Rogen ja tuttuni Otto. Samalla he omistivat samoissa tiloissa toimivan eläinkaupan. Tietenkin elokuvan valitseminen unohtui heti, kun Sethin olkapäällä keikkui sinikelta-ara. Sen höyhenpuku oli vähän risainen, ja väreiltään haalistunut. Kysyin, saisinko pyytää araa kädelleni ja Seth sanoi ettei kannata, lintu kuitenkin purisi. Seth laittoi aran häkin päällä olevalle ständille, ja minä menin siihen vierelle. Otin pöydältä maapähkinän ja pilkoin sen muutamaan palaan. Tarjosin palasia linnulle joka tuli luokse pelottamana ja säyseänä. Ensimmäisen palan tarjosin ihan ystävyyden merkiksi, toisella jo houkuttelin lintua lähemmäs minua. Kolmannella sain sen jo tulemaan kädelleni ja pian lintu pukuikin samanlaisella äänellä ja samalla tavalla telepaattisesti kuin Saphire Eragon-elokuvassa. Ara oli pettynyt Sethiin, koska Seth oli valehdellut linnun purevan. Ara oli hyvin kiltti ja säyseä ja sitä sai rapsutella ja silittää, mitään merkkiä puremisesta ei todellakaan ollut. Toruin Sethiä, että tämä sai olla viimeinen kerta kun valehtelee. :D Jossain vaiheessa meidän pitikin auttaa Sethiä ja Ottoa muuttamisessa. Minä jotain sähläsin, ja eläinkaupan yksijalkainen kanarialintu pääsi pakosalle häkistään. En kerennyt auttamaan muutossa, sillä minun piti saada kanaria kiinni. Sain sen vihdoin kiinni, kun se lensi kaulahuivini ja kaulani väliin lämmittelemään. Siinä kun sulloin lintua sisälle häkin alimitoitetusta luukusta, tuli Sethin tai Oton sisko siihen saarnaamaan minulle, miksen auttanut muutossa! Hän kuitenkin leppyi kun kuuli selitykseni. Sitten minäkin menin avuksi laatikoita kantamaan.