Näin muuten aika jännää unta... 

Menin jonkun "serkkuni", jota en edes tuntenut, synttäreille. Sillä oli yllätyksekseni vaikka kuinka paljon papukaijoja, vaikka tyttö oli joku 8-vuotias. Ararauna oli pienessä, kapeassa häkissä, ja semmoisessa ehkä undulaatille menevässä häkissä oli ehkä jotain 7 amatsonia ja neitokakaduja ja kaijasia ja ehkä undujakin? Raukat olivat ihan ahtaalla, tosin ahtaampaa tuli kun tämä tyttö tunki ne pyöreään häkkiin, jonka halkaisija oli ehkä 30 cm! Sieltä sitten pinnojen välistä sojotti siipiä ja jalkoja ja sulkia ja pyrstöjä ja nokkia, kun linnut olivat kirjaimellisesti kuin sardiinit purkissa! Yhtäkkiä taloon tuli jokin kamala sekasorto kun kaikki alkoivat jostain syystä riidellä keskenään. :(

Toinen kohtaus. Olin joku kissahahmo, siis semmoinen että on niinku ihminen, mutta on turkki, häntä, tassut ja kissan pää.. Ja olin joku sotilas, ja kissat ja jänikset (nämäkin tämmöisiä eläin-ihmisotuksia, anthroiksi kai niitä kutsutaan) olivat samalla puolella jossain taistelussa, ja minua pelotti kamalasti ja olin vain jossain pöydän alla piilossa samalla kun kenraali-jänis huutaa siinä että "Ryhdistäyty, tule pois sieltä!" Noh, minä ja joku meitin kaveri jouduttiin vastapuolen vangeiksi, ja oltiin jälleen ihmisiä. Meidät oli sidottu köydellä johonkin kärryyn ja ne vihulaiset vaan veti meitä ympäri kauppaa. Meidän piti saada pöllittyä yhden tyypin luottokortti, niin me otettiin sen ostoskoriin huulipuna, ja kun se maksoi sen, ja laittoi luottokorttinsa siihen liukuhihnalle kassalla (!!) niin me kamun kanssa juostiin sinne loppuun (joo, oltiin vapauduttu yhtäkkiä) ja otettiin se ja juostiin karkuun. Mutta joo, se meikän kaveri oli siis ottanut sen "luottokortin", mutta se olikin vain luottokortin värinen ja näköinen hiirimatto (mutta silti yhtä iso ja pehmeä kuin hiirimatto -__-').  Niinpä me ei sitten saatukaan sitä pahiksen luottokorttia...

Kolmas kohtaus. Olin kaverini kanssa pieniä sinisiä möykkyjä, ja "kävelimme" jossain polulla metsässä... Meitä seurasi uhkaavan näköinen iso miesmöykky (tai ainakin se vaikutti mieheltä) (KUVA) ja me vilkuilimme kokoajan taakse päin ettei se vaan saavuta meitä. Noh, kyllä se sitten kohta alkoi saavuttamaan, päädyimme jonnekin pienelle pihalle, jossa oli baari. Se möykkyukko sanoi vaan "Katsokaa, mäyrä." ja meni sinne baariin.  Ja siellä baarin pihassa oli puu, ja puun vieressä oli joku mäyräotus! Olin taas oma itseni, kuten oli kaverinikin, ja aloin kuvaamaan otusta kamerallani, joka oli ollut mukana tuolla "serkkuni" synttäreillä. Mäyrä muutti vähitellen muotoaan, se oli välilllä mäyrä, välillä saukko ja välillä orava ja välillä jotain niiden väliltä. En saanut kuvattua otusta, kun se oli liian nopea meidän überhitaalle kameralle. :(

Neljäs kohtaus. Olin jossain Etelä-Suomessa, ja olin yksin, koska karkasin sieltä synttäreiltä. Halusin sitten mennä kotiin, joten lähdin kävelemään yöllä jonnekin. Vastaan tuli moottoripyörä, joten nostin peukun ja liftasin. Ja motskahan pysähtyi.  Kuskina oli Marco Bjuström! xD Noh, se suostui viemään minut kotiin, koska se oli itse menossa Simoon (Oulusta pohjoiseen päin). Tosin minun pitäisi mennä pois kyydistä, mikäli joku muu haluaisi tulla kyytiin. Aloin siinä muka sitten pakkaamaan tavaroita äitin kanssa (joo, olin muka siellä yksin ja lähtenyt kävelemään jonnekin) ja äiti halusi tietty että ottaisin mukaan ties mitä, ja minua pelotti että Marco (jonka nimi oli sittenkin Simo, sen paikkakunnan mukaan minne oli menossa :D) lähtisi jos kyllästyisi odottamaan, mutta onneksi Simo-Marco oli kärsivällinen, eikä näyttänyt yhtään lähtemisen merkkejä.. Äiti halusi antaa minulle mukaan myös matkagrillin. xD Yhtäkkiä sieltä metsistä tuli kamalasti eläkeläisiä ja oli jo aamu.  Jostain saapui vihainen hanhiparvi, vaikka ne kyllä näyttivät ulkoisesti lampailta, mutta olivat äkäisiä ja ääntelivät kuten hanhet.  Muut pelkäsivät niitä, mutta minä kaakatin niille takaisin ja niin ne olivatkin minun kavereita. Oli ne aika söpöjä kyllä. :)