Tänäyönä sitten joku ihana kissa oli jäänyt johonkin ansaan kiinni, ja vapautin sen siitä... Kissa asui ison pellon toisella puolella, ja yritin saada kattia palaamaan kotiin pellon poikki, mutta kissa ei kovin halunnut... Joten otin söpön kissan kainaloon ja lähdin kävellen tietä pitkin sinne kotitaloon. Jossain vaiheessa kissa muuttui undulaatiksi, ja minä jotenkin lensin linnun perässä pitkän pitkän matkan suurkaupungin halki, jotta se pääsisi kotiinsa. :3 Olipas ihana lentää.

Osassa unta olin kirpputorilla, ja siellä oli joitain lemmikkitarvikkeita. Joku outo nainen alkoi minulle selittämään isosta muovisesta pallosta, että "Eikös ole kamalaa kun lintuja pidetään pyöreissä häkeissä?" aloin siinä sitten sepostamaan, että tuo on kylläkin jyrsijöiden juoksupallo. Nainen kääntyy miestään kohti ja sanoo muka niin etten minä kuule, että "Vähänkö inhottavaa kun vaihdetaan puheenaihe toisiin pikkueläimiin!!!11" ja minä sitten alan selittämään että on minullakin lintuja... :p Ja nainen oli ihan innoissaan, hälläkin kun oli undulaatti. Olipas jännää. :D