Osa unesta oli aika järjetön... Siinä oli joku kukkakauppias, jolta oli vasta kuollut /kadonnut lemmikkilepakko, lajiltaan joku jota en nyt muista (ei mikään oikea, semmonen läpikuultavan vaaleanpunainen väriltään ja siipiväli 4 metriä)... Löysin sitten maasta semmoisen kuolleena, ja otin siltä siiven talteen, että antaisin sen "lohdutukseksi" sille kukkakauppiaalle. :p Kanniskelin sitten sitä siipeä mukanani, ja olin taitellut sen pienemmäksi nivelistä... No, ne nivelet olikin niin hauraat että ne meni poikki.  Lopulta kun löysin sen kukkakauppiaan, olin ehtinyt kadottaa koko siiven. :(

Toisessa osassa unta "kadotin aikaa" (näin saattaa meikän unissa käydä, että yhtäkkiä olen ajassa takana päin ja olen vaihtoehtoisessa todellisuudessa, kun joku juttu on käynyt toísin)... Kun meillä saa piirtää seinään (oikeasti IRL), mutta nyt siinä seinässä oli ihan hirveän vähän piirroksia, niin tiesin että olin jossain menneisyydessä. Meillä oli sitten jotain kavereita kylässä ja ne piirteli siihen seinään. Kysyin sitten Miljalta että onko teillä koira (IRL siis on, mustavalkoinen mussukka Zarbba <3). Milja vastasi että ei ole, ja minä aloin tuhertamaan itkua kun tuli ikävä Zaraa. Sitten se muístikin että onhan niillä sittenkin. :D Olipa viisasta.

Sitten kun IRL hain eilen Jeninille Annelta puruja ja gerbujen kuljetusboksin (ilmaiseksi jee), niin unessa Jenini tuli sitten hakemaan niitä, ja kun Jenini IRL hehkutti kun gerbut on kaivaneet niin hienoja tunneleita, niin menin unessa sitten katsomaan niitä. Ensinnäkin se terraario ei ollut kunnollinen terraario, vaan niiden äitin Miniin koottu systeemi niin, että etulasi ja oikean puolen ovien lasit muodosti terran ulkoseinät, eli terra oli L:n mallinen. xD Puruja oli osassa niin paljon, että ne oli ihan kanteen asti, ja yhdessä osassa oli ilmankostutin jostain syystä. :D Ja oli talvi. Mietin vähän että onko nämä gerbut aina täällä (autohan kylmenee kun sillä ei aja vähään aikaan), mutta ei Jenini vastannut. :(

Ainiin, ja jossain vaiheessa meillä oli kaksi labbista, jotka aina kuljetteli sukkia ja vaatteita joka paikkaan. Äiti sitten suuttui minulle kun jätin vaatteitani joka paikkaan, niin ajattelin opettaa ne labbikset kantamaan niitä minun likapyykkejä kodinhoitohuoneeseen ja puhtaat pyykit minun huoneeseen. :D