Unessa seikkalin monien piirroshahmojen kanssa tai oikeastaan niihin liittyvissä tilanteissa. Eräässä kohdassa minun piti pelastaa Aku Ankkaa, Mikki Hiirtä ja Hessu Hopoa symboloivat esineet joltain pahikselta. Minulla oli kai apunani kaveri tai pari, mutten muista ketkä. Mikki oli ainakin Mikki Hiiren pään muotoinen, noin 5 cm halkaisijaltaan (+ korvat) oleva musta huopapalanen. Sain sen selvästi pelastettua. Akunkin taisin saada, sitä symboloi se Akun hattu, jossa oli valkoinen höyhen. Hessua symboloi jokseenkin Hessun näköinen koira.

Kun olin saanut ne pelastettua, pahis yllättäen huomasi että ne puuttuivat. Sain hänet kannoilleni. Pääsin karkuun, ja olin lopulta meidän kotipihalla. Kurkkasin talon takaa tielle, jossa näin pahiksen lähettämät sudet/koirat, joista johtaja oli Hopeanuoli. :D Siis tiesin sen olevan hopeanuoli, vaikka se näytti enemmän joltain suden ja koiran risteymältä. Väriltään se oli aika tummanharmaa ja valkoiset kuviot. Se ei ollut kai ihan realistinen, vaan muistutti jotenkin yhä piirroshahmoa, vaikkei kyllä ollenkaan Hopeanuolen tyylistä. Itse olin tässä välissä muuttunut koiraksi, kaiketi olin oranssi-valkoinen naaraskoira joka muistutti borbercollieta. Yritin kiivetä pihamme omenapuuhun karkuun tätä Hopeanuolta, mutten päässyt, koska olin itsekin koira. Hopeanuoli saavutti, repi minut alas puusta kiipeämisyritykseltäni. Mietin, että jos olen oikein oikein alistuva, ei hän tekisi minulle mitään. Ei se kuitenkaan auttanut sillä taisin saada tappavan puraisun kurkkuun. Ei kuoleminen kyllä tuntunut oikein miltään.