Joo hmm, kiva uni. Olin Mirkun (kaveri) mökillä, ja siellä oli Alice Cullen! :D Tosin se ei näyttänyt samalta kuin elokuvassa, mutta tiesin että se oli se. Meillä oli kilpailu, että palaako bulldogin karvat tulessa. Minä sanoin että palaa, se sanoi että ei. Ja kyllä ne paloi. Voitin. Lähdettiin sillä sen ihanalla keltaisella Porchella ajelemaan (kovaa!) ja siellä oli kyydissä Molly, Ginny, Fred ja George Weasley. :D Mentiin tutustumaan johonkin vanhaan sairaalaan. Olin tehnyt jonkun kala-pehmolelun ja antanut sen lahjoituksena sairaalalle, koska siellä oli myös lapsia. Omituista siinä kalassa oli, että se näkyi joka paikassa! Se oli tehty samasta kankaasta kuin Miljan Pentti-dinosaurus IRL, mutta kalaan oli maalattu tumman punaisia raitoja. Mutta outoa oli, että ne raidat ei koskaan näkyneet, jos siinä oli lasi välissä. :o Kierrettiin siellä sairaalalla jonkun aikaa, ja yhtäkkiä se olikin meidän koulu, tosin vähän epäkunnossa ja siellä ei ollut kunnon lattiaa, vaan soraa vaan sisällä. Olin ollut muka niin reipas oppilas, että sain valmistumisen kunniaksi yleisavaimen, jolla pääsisin kaikkiin luokkiin (ja tästä onkin huomattavasti hyötyä, kun on valmistunut). Tarjolla oli hyviä keksejä, mutta ne maksoi 20cnt kappale, minkä sain tietää vasta kun olin syönyt jo yhden, julmaa. :(