Unen alkupuolella oli työpaikalla joku pikkujoulun tapainen. Siellä olin normaalina hiljaisena itsenäni, kunnes jotkut kaverini rynnivät sinne innoissaan ja meluisina. Olin ihan nolona, kunnes huomasin että työkaverinikin yhtyivät niiden riehakkaaseen menoon. :p Siinä lopuksi minun työkaverit ja kaverit ja minä istuttiin nuotion äärellä lauleskelemassa ja kertomassa juttuja. Tosin minä olin yhä hieman kiusallisena ja istuin vain hiljaa.

Seuraavana kehitin pakkomielteen, että minun on löydettävä aidon näköinen, animatroninen hevospehmolelu! Menin Ikeaan, jossa harhailin tunteja etsien oikeanlaista hevosta. Välillä eksyinkin sinne, mikä vain pitkitti reissua. Hevosta ei löytynyt kuitenkaan. Löytyi muovinen keinuhevonen (yksisarvinen), joka puhui ja tyhmä läski pehmoleluhevonen, ei siis semmoista mitä etsin.

Toisessa kohtaa olinkin penkkariajelulla siellä rekan kyydissä. Jotenkin samalla ohjasin sitä rekkaa, enkä tiennyt minne mennä. Sain joltain opettajalta lahjuksena hienoja eläinkirjoja. <3