Kaahattiin kavereiden kanssa hieman autolla, ja saatiin poliisit perään. Mentiin huoltoasemalle niitä karkuun ja piiloon, ja siellä oli kaikki meikän luokkalaiset. Huoltoasemalla oli semmoinen tapa, että jos ei jaksanut syödä ruokaansa kokonaan, se jätettiin pöydille yms. jotta joku nälkäinen saisi siitä ilmaisen aterian. Ruokaa oli lähes kokonaisina annoksina kaikilla tasoilla, mm. naisten vessassa, jonne menin ruoan perässä. Sain syödäkseni ihanan munkin, josta oli jätetty jäljelle vain paras osa: se päällinen jossa on se vaaleanpunainen kuorrute. <3

Menin katsomaan myös miesten vessasta, olisiko siellä parempia ruokia. Tässä vaiheessa en ollutkaan enää minä, vaan Bella Swan Twilight-sarjasta. Miesten vessasta kimppuuni tuli raivoisasti joku nuori mies, joka oli ilmeisesti hyvin suuttunut siitä että minä, nainen, olin mennyt miesten vessaan. Kostoksi hän halusi makoilla päälläni. Vain makoilla, eikä mitään sen härskimpää. Minulla ei kuitenkaan ollut järin mukavaa, joten lähdin karkuun juoksemaan. Mies kuitenkin seurasi ja lopulta jälleen makasin maassa alimmaisena. Kaappasin siitä vierestä Ella-serkkuni (oikeassa elämässä, 4-vuotias) ja kerroin, että mies ei saisi noin riehua lapsen lähellä, ettei Ella vahingoitu! Miehellä heräsi ihan kamala hoivavaisto, ja lupasi että voi kasvattaa lapsen kanssani (vaikkei Ella edes minun lapsi ollut).