Unessa olin ihmeellisesti epäminä. Olin Samantha Jones Sinkkuelämästä! Olin jossain valtavassa halpatavarakaupassa ja tehtäväni oli etsiä siellä piilottelevat kaverini (en tiedä oliko ne oikeita kavereita vai Samanthan kavereita). Kyseessä oli jokin TV-sarja tai seikkailupeli, jonka hahmo olin. Kauppa oli tyhjänä muista asiakkaista ja ihmisistä. Yritin houkutella kavereita esiin erilaisilla tavaroilla ja tuotteilla, mm. suklaalla. Eivät tulleet. Harhailin valtavassa liikkeessä yksin huhuillen, mutta kun en edistynyt, sain apua. Sain avuksi ruman lohikäärmeen, semmoisen, joka ei ikinä voisi lentää: iso pää, massiivinen ruumis ja pienet siivet. Sen selkäpiikeistä sai/piti tehdä lasso, en kyllä tiedä miten se auttaisi jos en edes nähnyt niitä kavereita.

Jossain vaiheessa olin jälleen oikea minä, ja olin Miljan (kaveri) kanssa valtavassa ostoskeskuksessa (jonka sisällä ilmeisesti tuo halpiskauppa oli sijainnut). Se oli niin iso, että siellä oli talokauppa: kauppa jossa myytiin taloja! Esillä oli muutamia ja menimme käymään niissä sisällä. Sisustus vaikutti hienostuneelta, ehkä hieman mummomaiselta: vanhanaikaiselta se näytti eikä pitsin kanssa oltu pihistelty. Otimme Miljan kanssa pienen kilpailun, kumpi juoksisi portaat nopeammin talon parvelle/yläkertaan. Portaita oli kolmet vierekkäin, sanotaan vaikka A, B ja C. Milja valitsin B-portaat, minä A-portaat. Valintani oli kuitenkin epäonninen, sillä kävi ilmi että A- ja C-portaat olivat oikeasti samat portaat, jotka vain tekivät mutkan parin metrin korkeudessa kuitenkaan päätymättä muualle kuin takaisin alas.

Jatkoimme matkaa ja päädyimme jonnekin lahjatavarakauppaan/
matkamuistosmyymälään. Onnekseni ja ihmetyksekseni siellä oli kamalan paljon papukaijaesineitä, kortteja, magneetteja ja kaikkea! Olin ihan onnessani ja jossain vaiheessa minulle selvisi, että se on Australian Kingstonin Eläintarhan matkamuistomyymälä! :D Siellä oli myynnissä myös kirjoja, jotka oli koottu fanien eläintarhaan/eläintarhan eläimille lähettämistä kirjeistä ja postikorteista.