Yhdessä unessa olin Miljalla, ja jostain syystä mulla oli mukana violetin lohikäärmeen siipi. Jostain syystä myöskin Jeninin äiti oli siellä Miljalla, ja se käski mun pilkkoa sen lohikäärmeen siiven (joka vielä sätki muka) joka nivelestä poikki, ettei se hyökkää tms. :D Ja koska ei ole terveellistä raahata violettia lohikäärmeen siipeä mukanaan. Niinpä aloin jollain puukolla siinä Miljan eteisesä pilkkomaan sitä siipeä, joka nivelestä, ja joka kerralla se siipi sätkähti. o.o

Toisessa unessa (ensimmäisessä osassa) Zara (Miljan koira) oli karannut. Sitä oli palkattu etsimään kaikki etsintäpartiot ja helikopterillakin sitä etsittiin. Minä kävelin ensimmäiseen risteykseen ja huusin sitä. Luokse tuli koira, joka oli ihan kuin Zara, muttei siinä ollut niin paljoa valkoista. Kutsuin uudestaan, ja sitten Zara sieltä juoksikin. :-D Jee.

Toisessa osassa tätä unta olin jossain koululla, ja siellä oli käynnissä koko koulupäivän kestävä hippaleikki. Oli talvi, ja se tunnelma muistutti jotain videopeliä. Jossain vaiheessa läski lohikäärme (semmoinen läskipylly, jolla on pienet siivet, mitä on kaikissa lastenohjelmissa) oli pääpahis, ja kaikki jotka jäi kiinni, muuttui sen kätyreiksi. Minulla oli joitain kavereita ja karkkia mukana, mutta ne kaverit jäi niiden kätyreiden takia kiinni, mutta minä jatkoin juoksemista karkkien kanssa! Jossain vaiheessa päädyin jonnekin asuinalueelle, ja aioin mennä jonnekin taloon yöksi, kun yöksi tulisi kylmä. Menin yhteen taloon, ja jotta ei tarvisi selitellä tekemisiäni niin  paljon, niin esitin että puhuin huonoa enkkua. Sain jäädä sinne, ihmisen oli ihan outoja, mutta siellä oli Zara ja se toinen koira (jotka oli ekassa osassa)! :D Zara osasi puhua minulle, eikä kukaan muu kuullut sitä. Yhtäkkiä kaikki muuttui niin, että pystyin puhumaan Zaran kanssa suomea, kun meikän karkit levis pöydälle ja alkoi itsekseen hivuttautumaan yhden lapsen puurokupin lähelle! Karkit tanssi siinä, ja lopulta punaiset ja siniset karkit hyppäsi sinne puuroon ja se sekoittui itsekseen, muuttui violetiksi ja alkoi höyrytä... :D Ja sitten katkesi. :D