Unessa oltiin Miljan kanssa liikenteessä keskustassa tms. ja meitä vaani jotkut rosvot kun ne tiesi että meillä on korteilla paljon rahaa. Mentiin sitten markettiin jossa pystyi kassalla siirtämään omat rahat turvaan. Mä siirsin kaikki rahat omalta kortilta säästötilille, mutta sitä ennen ostettiin jotain karkkia. Se oli niin vammanen kohtaus, kun nainen meidän takana livautti meidän ostosten puolelle jonkun purkin jauhetta, josta saa vettä lisäämällä mansikan makuista liukastevoidetta  joka maksoi jotain 50 euroa. Minä sitten IHAN RAIVONA sille akalle että miksi se tekee niin ja se akka oli ihan vammainen eikä tajunnu mistään mitään. Sen mielestä siinä ei ollut mitään väärää että minä maksaisin sen ostoksia jotka se salaa laittaa sen kapulan toiselle puolelle. Minä vaan tyyliin hakkasin sitä. :p

Toisessa osassa unta Tobias oli vielä Dorinilla (siis Tobias=neitokakaduni jonka entinen omistaja Dorini on), ja se oli tulossa meille hoitoon. Jostain syystä Tobiaksen häkki oli kuitenkin vintillä (niinkuin IRL) joten menin hakemaan sen sieltä että sinne voisin majoittaa linnun hoitojakson ajaksi. Joku oli kuitenkin ottanut kaikki orret pois häkistä ja jouduin äkkiä hankkimaan uudet jostain. Kuitenkin minä menin Päiville (kaveri) kylään Dorinin kanssa ja jostain syystä Tobias tuli meille hoitoon.....?? Joo-o, loogista. Linnut ei sitten meinanneet pysyä häkissä ja Samara ja Möykky oli aina tunkemassa päätä ulos sieltä oven raosta. o_O