Mikä ihmeen uni. Olin unessa ihan paineissa, ku oikeassa elämässä on perjantaina Heidin  synttäri-tuparit ja Miljan pikkujoulu, niin unessa noiden lisäksi mun piti perjantaina vielä mennä Jeninin luona käymään Ylivieskassa. :D Ja siinä stressasi entistä enemmän se, että sinne pitäisi mennä autolla, ja lisäksi odottaa jostain kumman syystä Jeniniä sen kämpillä tunnin tai pari?! Ihmeuni, mutta se ahdistuksen määrä yrittää ängetä noin monta aikaa vievää menoa samalle päivällä ärgh apua. x_X Unessa olin myös Miljalla käymässä, ja Milja laittoi mulle jonkun kokovartalomömmönaamion päälle, semmoista vihreää vähän kuin jugurttia. Sen piti hoitaa ihoa, koska tunnetusti ihon pitää olla kunnossa kun menee juhlimaan. <3 Ei siinä mitään, paitsi että en edes ehtinyt ottaa vaatteita pois kun yli-innokas Milja länttäili jo sitä mönjää päälle, ja meni vaatteet likaisiksi. :< Lopulta sain itseni uimapukusilteen ja sen mömmön päälle oikeaoppisesti. Sen piti antaa kuivua koppuraksi, ja sitten mennä lämpimään veteen lillumaan niin kauaksi aikaa että se irtoaisi. Olin sitten Miljalla semmoisessa ammeessa, jossa oli rullat, ja Milja rullasi meikää aina joka paikkaan! :D