Unessa olin käymässä jonkun "tutun" isän/perheen luona. Jippo oli kuitenkin siinä, että vierailimme kaveriporukalla talossa, jossa ei ollut ketään kotona. Talo oli sairaan iso ja viimeisen päälle sisustettu hienosti: sisällä oli suuri takka sekä useita suihkulähteitä ja keinotekoisia puroja. Kaverin isä oli kiinalainen ja oli käymässä jossain. Löysimme myös elokuvahuoneen: suuri huone täynnä hyllyjä, ja hyllyt täynnä DVD-elokuvia. Olisimme jääneet katsomaan muutaman, mutta ne olivat kaikki dupattu kiinaksi! Lähdimme pois, sillä tajusimme että olimme siellä luvatta. Ulos piti mennä hienon puutarhan läpi polkua mutkitellen. Juoksimme ulos suuresta portista juuri kun kohdalla oli kamalasti autoja. Tajusimme, että jäimme kiinni ja hajaannuimme. Osa porukasta, ne toiset kuin missä minä olin, jäi kiinni poliiseille!

Toisessa osassa unta olin vanhassa, pienessä talossa kaverini ja veljeni ja joidenkin muiden kanssa. Olimme jotenkin suututtaneet Alienin ja se oli meidän kannoillamme. Muistelisin, että olimme luvatta syöneet sen nallekarkkeja. Alien löysi meidät, se oli ruma ja kooltaan ehkä tanskandogin kokoinen. Se jahtasi minua ja yritin piilotella talossa. Minähän tunsin ympäristön, se ei. Tunnelma oli samanlainen synkkä ja jännittävä muttei kovin pelottava, kuin Jurassic Parkissa siinä kohtaa kun raptorit jahtaavat lapsia suurkeittiössä. Alien sai minut kiinni mutta onnistuin potkaisemaan sen pois ja pakenemaan.

Vielä viimeisessä osassa unta olin kotona, ja olimme kavereiden kanssa lähdössä jonnekin kaupungille meiltä. Minun piti vaihtaa vaatteet ja menin omaan huoneeseeni. Annoin kavereille karkkia ja jäätelöä jotta he eivät suuttuisi kun minulla kesti. Minun piti valita itselleni paita. Oikeassa elämässä kävin ostamassa kirpputorilta monta uutta t-paitaa, ja uneen nekin tulivat. Oikeasti tietty ostin sopivia ja hienoja paitoja, mutta unessa kaikki olivat ihan tyhmiä. Niissä oli outoja hapsuja, paitojen koko oli väärä, malli oli omituinen ja useissa paidoissa oli jostain syystä jonkun vieraan luokan luokkakuvan printti rintamuksessa! Minulla kesti ikuisuus löytää hyvä paita, ja lopulta kun sen löysin, niin kun sain sen päälleni, se venyi ja suli pois kuin sula vaha. :I Laitoin sitten päälle vanhan, likaisen paidan.