Unessa olin ensin käymässä jonkun kaverini luona, jolla oli unessa paljon koiria, labbiksia. Sekä yksi ahma! Noh, jossain välissä olin veljeni kanssa jossain joen rannalla, johon se aggressiivinen ahma oli seurannut meitä. Se yritti taukoamatta käydä kimppuun oikein tappomeiningillä, ja tuumin että tämä on tapa-tai-tule-tapetuksi -tilanne. Niinpä painoin pyristelevän ja räyhäävän ahman maahan, ja käskin veljeäni Makea puraisemaan ahmaa kuolettavasti kaulaan. No, Make ei yllättäen suostunut, joten laitoin ahman kaulaan narun ja juoksin edeltä jokeen. Ahma aggressiivisuuspuuskassaan narusta välittämättä seurasi minua ja lopulta hukkui hiljaa. Eläimen lilluessa elottomana veden pinnan alapuolella, se ei enää ollutkaan ahma, vaan pieni terrieri! Olin ihan kauhuissani, olin tappanut jonkun koiran! Pian paikalle tulivat poliisit tai vastaavat valvojat, ja kertoivat, että täältä oli soitettu, että tänne on hukutettu koira. Teeskentelin, että me oltiin ne soittajat, ja nostin järkyttyneenä hukkuneen koiran joesta. Meitä pyydettiin kuvailemaan eläinrääkkääjiä, ja me yritettiin kertoa tarinaa niin ettei puhuttaisi Maken kanssa ristiin. Kamalaa...

No, jossain toisessa kohdassa unta olin koululla, ja olin amiksen viimeisellä luokalla. Se oli iiiso yhteiskoulu, jossa saman katon alla ja samoilla käytävillä opiskelivat kaikki ala-asteesta yläasteen kautta lukioon/amikseen. Olin siis koulun "senioreihin" kuuluva, ja kiertelin itsevarmana käytävillä heittäen herjaa pelokkaille nuoremmille. Tosin ristiriitaista oli se, että ne nuoremmat oli jotain 13-vuotiaita, mutta silti uusia oppilaita, vaikka koulussa piti olla kaikki oppilaat pienestä pitäen samassa... No joo... Jossain välissä olin onnistunut sotkemaan päällishousuni, joten oleilin paikalla sitten isossa hupparissa ja kalsareissa. Koska sehän on nykyään oikeastikin teinixien kesken muodissa, legginsit eikä mitään hametta, ovat yhtä kuin kalsarit!!