Jossain kohtaa unessa meikän linnut oli taas kesympiä kuin oikeasti, ja lisäksi lintuhuoneessa asusti kolme undulaattia, jotka nekin oli kesyjä. :3

Oikeassa kohtaa unta Dorinilla oli jotkut juhlat, jossa oli sen sukulaisia, mutta lisäksi meikän kavereita ja meidän perhekin oli tulossa sinne. Noin puolet unesta petasin jonkun sänkyä, kun olin niin perfektionisti etten koskaan saanut sitä hyvin pedattua (ja okei se lakana välillä ryömi itsekseen ruttuun)... Jossain välissä Kata joutu lähtemään pois, jonnekin oikeuteen kuultavaksi, koska sen asunnosta oli menny ikkuna rikki, koska _minä_ olin heittänyt siitä läpi appelsiinin. :D Kata katsoi meikää vähän murhaavasti, koska sen ikkunan rikkoutuminen oli täysin minun syy (no okei, olin yrittänyt heittää jostain syystä Kataa appelsiinilla, mutta se oli väistänyt ja se oli mennyt ikkunasta läpi). Mutta koska se oli Katan asunto, Kata joutui oikeuteen. :P