Oikeassa elämässä olen tänään menossa kaverilleni Dorinille kylään ja aikataulu sinne on kohtalaisen tiukka, sillä lähtemistä rajoittaa työaika, ja saapumiselle on aikataulu kun pitäisi ehtiä saunavuoroon, lisäksi matkoihin menee toista tuntia. Noh, eikös tämä tullut sitten uneenkin...

Unessa oli tavallaan kaksi juonta päällekäin. Ensimmäinen oli, että olin sopinut hakevani Dorinin bussiasemalta matkaani autoon, josta sitten menisimme hänen luokseen. Kuitenkin harhauduin, ja yhtäkkiä olinkin menossa lintupäiville! Minun piti sopia että haen kultatöyhtökakadu Claudian omistajineen mukaani. Sovimme aikataulun ja saimme kaiken sovittua muutenkin, mutta Claudiaa omistajineen ei vain näkynyt missään. Päädyin kuitenkin lintutyyppien kanssa jonnekin ravintolaan/kahvilaan syömään ja heittämään läppää. Pian havahduin, että minun pitikin olla hakemassa Dorinia! Olin aikonut viipyä lintujutussa vain tunnin, koska olin kiirehtinyt matkoissa ja pakkaamisessa, tunnin siellä ehtisinkin olemaan. Kun katsoin kelloa, se ei ollutkaan seitsemän illalla, kuten olin ajatellut lähteväni, vaan yhdeksän aamulla! Olin ihan paniikissa ja soitin Dorinille. Hän oli odottanut ulkona pakkasessa minua sen koko ajan! Itkien sopersin jotain ja lähdin hakemaan häntä. Emme kuitenkaan päätyneet Dorinin luokse ainakaan heti, vaan johonkin koululle seikkailemaan. Yhtäkkiä Dorinin kämppä olikin yksi koulun luokka. Aioimme mennä saunaan, kunnes huomasin etten ollut muistanut pakata ollenkaan! Kohta huomasin, että olinkin ottanut edelliseltä reissulta jääneen repun mukaan, jonka piti olla vielä reissun jäljiltä pakattuna. Olin kuitenkin reippauksissani ehtinyt tyhjentää sen. -_-'