Heh, ensimmäistä kertaa taisivat tulla uneen Avatar-elokuvasta tutut siniset Na'vit. Seikkailin vuorotellen kaikkien kavereiden kanssa niiden "kodeissa" (jotka eivät siis olleet unessa läheskään heidän oikeiden kotiensa kaltaisia). Kuitenkin aina jossain välissä kaverit hylkäsivät ja karkasivat ja jäin yksin. Yhdessä vaiheessa olin Mirkun luona yötä, ja hän asui isossa talossa isolla isolla tontilla jossain meren lähellä, kukkulan päällä. Näin tapahtumat kuin elokuvassa, välillä näin asioita jotka olivat normaalisti siinä missä minäkin, joskus "kamera" heittäytyi jonnekin muualle, ulos vaikka itse tiesin pysyväni muualla. Olin Mirkulla yötä, kun Mirkku yllättäen kutsuttiin ulos sateeseen. "Kameran" paikka muuttui, minä jäin yövaatteissani keittiöön kun Mirkku kiisi ulos, juttelemaan jonkun autossa istuvan henkilön kanssa. Näin kameran kautta Mirkun tekevän päätöksen nousta autoon ja lähteä sen kanssa jonnekin pois. En ehtinyt mukaan/estämään, koska ruumiillisesti olin yhä keittiössä. Menin herättämään muita yövieraita: kahta nais-na'via jotka nukkuivat kumpikin omassa kerrossängyssään (kolmimetrinen na'vi ei muka muunlaiseen sänkyyn mahtunut). Ne(kään) eivät kaivanneet seuraani vaan halusivat minun häipyvän (ehkä ne halusi vaan nukkua). Lähdin huitelemaan jonnekin ostoskeskukseen kauas ja tapasin siellä muita kavereita...