Yleensä (aivan liian usein!) olen unessa oma itseni, ja tämä on ehkä vasta toinen kerta kuin muistan olleeni joku muu kuin oma itseni! n_n Olin aikuinen Simba Leijonakuninkaasta. :D Nala oli sytyttänyt vahingossa Jylhäkallion tuleen (tuli varmaan siitä kun illalla Kovanonnen kundissa ne sytytti vahingossa ladon palamaan)... Minä sitten autoin Nalaa pakenemaan kun ne muut leijonat oli niin vihaisia. <:D

Toisessa osassa unta olin jossain monitoimitalossa (joka muistutti Raksilan uimahallin aulaa). Kanssani olivat Milja, Jaana ja Kalle ja ehkä joku muu. Piti mennä käymään "teknisessä tuessa", kun tietokoneet eivät toimineet. Tekninen tuki oli joku kapea käytävä, ja siellä päässä asui joku mies. :D Semmoinen ehkä 3x3 metrisessä huoneessa, joka oli pimeä ja ihan sotkuinen (likaisia vaatteita joka paikassa ja ainoa valonlähde oli tietokoneen näyttö). :D Semmoinen oikeen truenörtti. :D Sitten se tarjosi meille syötäväksi tomaattia, joka oli ihan kuiva, ja lisäksi se ukko oli istunut sen päällä koko illan. xD Milja ja Kalle söi sitä, ja Jaana sanoi, että "En söisi unissanikaan!" ja minä silloin tajusin että tämähän on unta! :D Oih, voisin siis tehdä ihan mitä haluaisin, koska tiesin sen olevan unta! Aika hieno tunne. :D

Milja yritti estää minua ensin huutamalla perääni jotain "Ei tämä ole unta, älä nyt ala hölmöilemään!", mutta siinä vaiheessa minä lensin jo pois. :D Menin isoon kauppaan (joku marketti) ja lentelin siellä niiden hyllykköjen päällä, ja pöllin itselleni kaikkea karkkia ja muuta hyvää syötäväksi. :D Ne hyllyt oli niin korkeita ettei katsos muut ihmiset voineet saada minua kiinni. :3 Maistelin kaikkia limukoita joita en muuten ostaisi (siellä oli mm. "joulujuoma", josta ruotsin ope on kertonut että se on ruotsalaisten jouluinen perinnejuoma)...