Heh. :D Olin unessa jossain torilla tms. kuitenkin sisätiloissa. Siellä oli metrilakua ja muita erikoisia, isoja karkkeja myynnissä. Ostin muutaman punaisen ihanan pitkän lakun, nams. Lisäksi myyjä alkoi myydä minulle punaisista lakuista punottua laukkua. Halusin ostaa sen, sillä se maksoi vain 10 euroa, ja siihen oli käytetty enemmän lakua mitä 10 eurolla saisi yksittäisenä ostettua! Annoin ensin liian vähän rahaa vahingossa, joten myyjä pyysi lisää. Ja minä annoin. Ja myyjä pyysi, ja minä annoin ja annoin. Huomasin lopulta, että olin antanut 15 euroa liikaa! Myyjä oli tahallaan huijannut minua!

Halusin tietenkin rahani takaisin. Myyjä lähti kuitenkin juoksemaan karkuun (!!), mutta minä säntäsin perään. Pysyin tasaisen välimatkan päässä myyjästä, ihmispaljoudessa ja kojujen lomassa pujotellen. Lopulta sain taklattua pienikokoisen myyjän maahan. Kaivoin hänen taskujaan ja laukkuaan, mutta hän hymyili pirullisesti, että ehti jo tuhlata rahat. Minä en kuitenkaan noin vain uskonut, ja kiskoin myyjältä saappaan jalasta. Siellähän ne rahat olivat, saappaanvarressa piilossa. Myyjä oli silminnähden pettynyt kun olin hänen 'nerokkaan' piilonsa keksinyt. :p