Ei hitsi, olipa taas seikkailu vaan muistaako yhtään. :(

Ainakin yhdessä kohdassa olin koulun tms. kanssa katsomassa jotain
teatteriesitystä ja minun ja kaverini Mirkun tehtävänä oli löytää
yleisössä piilotteleva sarjamurhaaja. Se ei ollut ahdistavaa vaan
semmoinen seikkailupelimäinen, sillä tehtävänä oli ensin löytää
murhaaja ja saada se kiinni häiritsemättä ylenmäärin teatteriesitystä!
Löysimme murhaajan, hän oli joku mies pukeutuneena
kokovartaloturkikseenm, ja oli vähän kuin Wookieet Star Warsista. :D
Kuitenkin se mokoma pääsi karkuun ryömimällä penkkirivien välissä ja
alla. Mirkun kanssa päädyimmekin jonnekin viralliseen juhlapaikkaan
autolla. Join jostain syystä viiniä ja toinen juhlija sanoi, että
minun kannattaisi juoda koska olen autolla. Huomasin sen itsekin ja
pyysin Mirkulta alkometriä. Alkometri olikin Mirkun itse kokoama
pahvilaatikko, jossa pyöri noin kymmensenttisellä suttuisella ruudulla
jotain lastenohjelmia (ei mitään tietoa miten se edes mittaisi
promilleja)...

Toisessa osassa unta oli aika jännää. Olin toisen kaverini kanssa
käymässä jossain paikassa, jossa oli hevosia. Joku talli tms. Kentällä
oli paljon hevosia, ja kenttä oli normaalisti aidattu. Huomasin että
eräs valtava hevonen, säkäkorkeus varmaan yli 2,5 metriä, ryntäsi
kohti. Sillä oli vielä ratsastaja selässään mutta hevonen oli pois
hallinnasta. Heppa hyppäsi leikiten aidan yli ja rynnisti kohti.
Hyppäsin seinän taakse piiloon, koska hevonen juoksi juuri siihen
kohtaan missä olin hetkeä aiemmin seisonut. Kaverillenikin sanoin,
että onneksi väistin, saattaisin olla huonossa kunnossa muuten.
Aitauksesta oli karannut myös punaruskea poni, jolla oli täydet
varusteet päällä. Minun tehtävänäni oli viedä se takaisin karsinaansa,
jotta joku heppatyttö voisi sen sieltä hakea tunnille. Tallin sisällä
pilttuissa ja karsinoissa oli jokaisessa vain yksi tai ei yhtään
hevosta/ponia, mutta 4-5 heppatyttöä kyllä! Vein ponin omaan
karsinaansa ja siellä oli vastassa viiden noin 13-vuotiaan heppatytön
lauma. En tiedä yhtään mitä ne hommasi siellä tyhjässä karsinassa,
eivät ainakaan siivonneet tms. Jätin ponin sinne, ja sain tytöiltä
kärkkäitä vastalauseita "Miks jätät tuon tänne????+", vaikka niinhän
minua käskettiin tekemäänkin. Tyttöjen kyselyistä huolimatta en
tiennyt minne muuallekaan ponin veisin, joten sinne se jäi.