Olipas hulvatonta. Kaveri eilen illalla KERTOI elokuvasta Antichrist, joten tietty se tuli painajaisina mieleen yöllä. Unessa oli lukuvuosi koulussa juuri alkanut ja luokkalaisteni kanssa etsin luokkaa mihin kokoontua. Luokallamme oli tullut normaalien, ikäisteni oppilaiden lisäksi myös meitä vuoden pari vanhempi viimeisillään raskaana oleva äiti, tämän kolmevuotias tytär. Jotenkin päädyin koulun suihkuhuoneeseen ja huomasin että siellä oli koulun jalkapallojoukkueen jäsenet, verisinä ja täynnä pyöreitä haavoja. Pian tajusin, että toinen sen raskaana olevan naisen lapsista (joko se 3-vuotias tai se syntymätön) oli antikristus ja aiheutti kuolemaa ja kärsimystä. Karkasin juosten pois, ja huomaisin että minulla oli flunssa. Järjetön liman vuodatus, aivastelu ja yskiminen. Pian TV:stä tuli uutiset, että kaikki flunssan saaneet kuolisivat. Veljelläni Makellakin oli flunssa, ja muuta perhettä ei löytynyt mistään! Menimme minun sänkyyni katsomaan telkkaria ja odottamaan kuolemaa.

Sitten heräsin. Pelotti kamalasti mutta sain onneksi pian taas unen päästä kiinni. Unessa olin menossa naamiaisiin, Halloween-bileisiin. Kohta en ollutkaan enää naamiaisasussa, vaan minä olin Karvinen ja Eskokin oli mukana. Menimme täpötäydelle uimarannalle, ja uin siellä. Pian huomasin Eskon kadonneen enkä enää löytänyt häntä. Menin omana itsenäni työpaikalleni ja siellä toimiston henkilökunta pelasi jotain konsolipeliä. Siinä oli ideana, että sinun hahmosi piti paeta nälkäisiä kojootteja jossain metsässä. Yhdenä aseena kojootteja vastaan oli vapauttaa omasta repusta tai kutsua paikalle lauma maaoravia, jotka hyökkäsivät kojoottien kimppuun hidastaen niitä.