Unessa olin jossain yökerholla, johon piti mennä yövaatteissa. Siellä oli rapufestivaalit, että kaikki söisi rapuja. Yhtäkkiä kaikkien penkkien sisästä alkoi tulvimaan semmoisia parin sentin mittaisia läpikuultavia punertavia rapuja ihan sairaana niin, että niitä oli joka paikassa joku sentin kerros. Niitä olisi pitänyt syödä siitä sitten, olihan se sentään rapufestivaali, mutta minua alkoi oksettamaan se rapujen määrä kun ne kuhisi ja liikkui siinä, niin lähdin pois.


Ilmeisesti joku ukkeli suuttui mulle, kun olin lähteny sieltä, ja se tuli sitten metsästään meikää kuin jotain eläintä. Osasin lentää, mutta ei se ukkokaan mikään kömpelö ollut, vaan roikkui hyvin kintereillä koko ajan. Päädyin jonnekin halliin, jossa oli siellä katossa semmoisia isoja putkia, joiden päälle pakoilin. En päässyt sieltä hallista pois, ja voimat alkoi jo loppua. Siellä hallissa oli myös kaksi kirahvia, jotka normaalisti pelkäsi ihmisiä, mutta koska olin niiden pään korkeudella siellä putken päällä, ne ei pelänneetkään enää mua. Syötin niille lehtiä oksista, ja yritin vakuutella sitä mua metsästävää ukkelia, ettei nyt tulis häiritseen siihen kun sain ne kirahvit kesytettyä. Sain luvan syöttää niille ne lehdet loppuun niistä oksista, ja kun ne loppui, olin vähän paniikissa että nyt se ukkeli tulisi metsästämään meikät. Aloin sitten syöttämään niille kirahveille vihreää paperia, että se ukkeli luulisi että syötän niille vielä niitä lehtiä. :D

En muista mitä sitten tapahtui, mutta jossain välissä leikkasin/joku leikkasi siitä mun ihanan pitkästä puuvillapaidasta puolet helman pituudesta pois! >:O Hirveää.