Unia on tullut nähtyä, mutta ne on aina niin hajanaisia, etten ole kirjoittanut niistä. :< Viimeöinen oli kanssa aika hajanainen ja ehdin unohtaa jo melkein kaiken, mutta kirjoitan sen minkä muistan, oli aika jännää...

Noh, unessa olin jossain jonkun kaverin kanssa, ja jostain syystä Artun (serkku) koirasudet (joita ei siis IRL ole) aina halusi hyökätä minun kimppuun. :P Olin ketterä ja ovela ja sain ne aina huijattua johonkin aitaukseen, koirat kun tulivat aina kaksi kerrallaan ja aitauksia oli useita. Viimeisen parin kohdalla olin kuitenkin niin väsynyt hyppelemisestä ja juoksemisesta, että koirasudet saivat minut kiinni. Arttu vaan seisoi siinä vieressä, vaikka ne otukset eivät kyllä minua raadelleetkaan (oletin niin) kun menin selälleni makaamaan esittäen täydellistä alistumiselettä. Koirasudet tulivat ihan lähelle tutkimaan ja "juttelemaan" niin että näin suomennoksen tekstinä niiden jutustelusta niiden turkissa. :D Ne hyväksyivät ettei minusta ole uhkaa ja sain jatkaa elämääni. :p

Lisäksi Jenini sanoi unessa klo 11 aamulla, että tulee meille kohta, eikä se ollut tullut vielä viideltä illallakaan. :( Odotin sitä koko unen ajan yhyy. :(