Unessa olin Harry Potterin taikamaailmassa. Olin jossain talossa muutaman Weasleyn ja parin kaverin kanssa. Hoidossa oli joku kesy susi, ja kaikki halusi nukkua sen vieressä. Minä erityisesti, koska kannoillani oli joku vaarallinen taikaotus. Otus kuitenkin löysi minut eikä susi pelastanut. Otus oli joku aivan ihmeellinen: se oli muka jotain sukua Lugia-pokémonille, koska se oli saman värinen ja yksi sen päistä hieman muistutti Lugian päätä. Otuksen muoto muuttui kokoajan, se oli kuin savua joka välillä laajeni ja välillä vähän supistui, mutta silti samalla otus oli täysin kiinteä ja sillä oli sileä, kiiltävä nahka. Sillä oli kolme päätä, kaksi kättä ja kaksi jalkaa ja yksi häntä, ja se pystyi lentämään. Koska otus oli niin muuttuvainen, en oikein tiennyt mitä ne loput kaksi päätä olivat. Minä taas muutuin puumaksi, koska unessa minulla oli semmoinen kyky, että vaaran uhatessa pystyin muuttumaan täksi taikaeläimekseni. Huidoin tassuilla ja huusin puuman lailla ja jotenkin ihmeen kaupalla sain otuksen karkoitettua. Paetessaan se muistutti Kimeraa. Välikohtauksen jälkeen olin kuitenkin niin hermona, että menin vain sängyn alle piiloon katsomaan telkkaria.

Jossain vaiheessa olin päätynyt jonnekin ostoskeskukseen, ja minun piti opettaa Makea (14-vuotias pikkuveli) soittamaan pianoa ostarin yleisillä pianoilla. Koska Make oppi niin huonosti, lähdettiin tukiopetuspaikkaan,jossa olisi rauhallista. Make ajoi sinne edeltä autolla ja minä perässä. Kun pääsin perille, huomasin että Make oli ottanut mukaan Mian (lintutyyppi) dobermannin, koska se auttaisi minua opettamisessa. :D Dobermanni oli punavihreä. Se tukiopetuspaikka olikin koirapuisto, ja minä en tiennyt saiko sitä Mian dobermannia päästää vapaaksi leikkimään muiden koirien kanssa. Ja silloin se pahainen herätyskello soi!