Unessa olin jossain lintutapahtumassa, viikonlopun kestävässä, jossa oltiin yötä jossain majoitusrakennuksessa. Kuri siellä oli kuin armeijassa, eikä ohjelma ollut välttämättä kaikkein lintumaisinta... Muistan vain, että jossain välissä olin ihan paniikissa kun minun kaikki vaatteeni olivat märät, ei mitään päällepantavaa ja kiire oli. Huonetoverinikin jo lähtivät etteivät joutuisi vaikeuksiin. Kiire oli myös sillä osin, että minun piti pitää esittely krokotiileista, mutten ollut vielä valmistellut sitä yhtään!

Ihan täysin toisessa osassa unta olin toisen kaverini kanssa jossain luontopolulla, ja meidän lähellä hyöri koko ajan joku yberharvinainen lintu, semmoinen pieni, varpusen kokoinen, hentonokkainen, valkomustakirjava. Joku tundralaji se oli, varmaankaan taas semmoista ei ole oikeasti olemassakaan.