En muista kuin pätkiä unesta, argh! Kuitenkin olin koko unen ajan jossain aika kaukana kotoa, autolla sinne mentiin. Otin jostain syystä mukaan omenapuusta risuja, semmoisia metrisiä, linnuille jyrsittäväksi. Kun päästiin perille, istutin yhden niistä maahan. Unen aikana se kasvoi joksikin kolme metriä korkeaksi ja melkein yhtä leveäksi. Myös Jude Law tuli selittämään, kuinka minun pitäisi ottaa se omenapuu mukaan symboloimaan uutta elämää. Minä kun olin aikonut jättää sen sinne kasvamaan. Suostuin, vaikkei minulla ollut hajuakaan miten saisin sen edes mahtumaan autoon, saatikka irti siitä maasta.

Hieman myöhemmin, mutta samassa paikassa. Oli kesä ja istuttiin joidenkin tyyppien kanssa nurmikolla. Omat jalkani olivat kamalan karvaiset: niitä peitti noin 2-3 cm pitkä, kiiltävä, pörröinen, violetti karvoitus (ei turkki vaan semmoinen mies-karva). Kun istuin siinä jalat ristissä, ja välillä kohotin asentoani, huomasin, että muurahaiset tulivat syömään niitä meikän jalkakarvoja! En tuntenut muurahaisten puremia tai niiden askeleita mitenkään kutinana tai kipuna, en ollenkaan. Hääsin muurahaiset pois, olivathan ne syöneet osaa minusta, melkein kaikki violetit jalkakarvani! Kuitenkin ne tulivat aina takaisin kun en katsonut.

Toisessa osassa unta jossain ihan muualla olin eläinlauman päällikkö ja olin iso, harmaa susi. Laumaani kuului mm. aikuinen Simba, Mufasa, Scar, pentu Simba ja hyeena-Ed (kaikki siis Leijonakuninkaasta). Koska lauma oli vielä uusi, arvojärjestys ei ollut kohdallaan. Niinpä laitoin oikeudenmukaisuuden vuoksi lauman jäsenet "tappelemaan" keskenään, jotta selväisi arvojärjestys: vahvimmat ja viisaimmat olisivat ylempänä hierarkiassa, heikot ja tyhmät alimpana. Minulla oli kuitenkin ennakko-odotukseni: Mufasa ylimpänä minun jälkeeni, sitten aikuinen Simba, Scar, pentu Simba ja viimeisenä tyhmä Ed. Kaksintaistelut menivät odotusten mukaan, puutuin asiaan jos meinasi tulla ruumiita ja vähitellen hierarkia muodostui. Viimeisenä parina pentu Simba ja Ed. Huomioni kuitenkin herpaantui tappelun aikana, jolloin Simba ja Ed pyörivät johonkin isoon punottuun koriin. Pian korista alkoi lennellä kullankeltaista massaa, jonka tiesin kertaalleen pureskelluksi pentu-Simbaksi! o_O Näin pieni Simba menehtyi ja idiootti Edistä tuli lauman alimmainen jäsen.