Unen alussa olin jollain "luokkaretkellä" jossain kesäisessä ja aurinkoisessa paikassa, ihan Suomessa kuitenkin. Siellä meidän piti olla eläimiä (ehkä jossain välissä me oltiinkin joitain apinoita tai lintuja) tai vähintäänkin hoitaa jotain eläimiä ja pärjätä kokonaan luonnon antimilla. Onneksi paikassa oli joitain ihmeellisiä koivuja, joista kasvoi mansikan kokoisia mustikoita. Niistä oli kuitenkin tarkkaa milloin ne olivat hyviä, liian isot olivat kuivia ja liian pienet kirpeitä.

Pian tunnelma kuitenkin muuttui, kun paikalla oli Muffe-koira. Jotkut tyypit olivat tulossa hakemaan sen takaisin kiduttajaisännälleen, joten varastin sen ja lähdin karkuun niitä ihmisiä. Matka oli pitkä pitkä ja jossain välissä amerikanbulldoggi muuttui dobermanniksi. Olin liikkeellä jollain rullaluistimilla tai rullalaudalla, ja koira veti minua onnessaan menemään. Se totteli kivasti käskyjä, ja kävimme jopa jossain isossa kaupassa (jossa oli Ikea-tyyliin polku mitä pitkin kulkea) ja siellä hirmuisella vauhdilla käytäviä pitkin. Jossain välissä vauhti hidastui ja koiraakin alkoi väsyttää. Onneksi alkoi sataa ja Muffe sai juodakseen lätäköstä. Kysyin eräältä mieheltä neuvoa miten pääsisin takaisin Ouluun (olin ehkä 20 km päässä siinä vaiheessa).

Päädyin jonnekin rannalle, joka näytti ihmeen tutulta. Huomasin, että olin edellisenä iltana jättänyt sinne vahingossa Leijonakuningas-DVD:ni. Huomasin rannalla asuvat kulkurit (jotka olivat joitain muotiernuja) ja menin kysymään niiltä sitä DVD:tä. Sieltä niiden tavarakätköstä se löytyikin, tai niin luulin. Se olikin vain kuori! Menin takaisin kysymään niitä levyjäkin ja tiesin että niillä oli ne, olin nähnyt ne siellä hiekassa. Sain yhden levyn (tupla-DVD) mutta toinen jäi saamatta. Luulin saaneeni leffalevyn enkä ekstroja, mutta kun tarkistin, minulla olikin se extra-levy. Niinpä vielä takaisin niiden kulkureiden luokse, sillä sitä elokuvaahan minä olin vailla.