Unessani löysin edesmenneen neitokakaduni Tobiaksen edellisen omistajan. Oikeasti Tobiaksen omisti ennen minua kaverini, jonka kanssa olen nykyäänkin yhteydessä. Unessa entinen omistaja oli joku tummatukkainen ja -silmäinen nuori poika, todella paljon Jean-Luc Bilodeaun näköinen (Josh Trager Kyle XY:stä), ihan päinvastoin kuin oikeassa elämässä... No, olin kadottanut kontaktin tähän edelliseen omistajaan, mutta halusin kertoa hänelle että Tobias on menehtynyt. En kuitenkaan löytänyt häntä millään. Eräänä päivänä näin hänen kuvansa lehdessä, ja siinä oli myös nimi. Otin selvää osoitteesta, ja menin käymään hänen luonaan. Sukunimi luki ovessa: Ninja. :D Kuikuilin ikkunasta, ja näin Tobiaksen vanhan häkin (?? joka oikeassa elämässä on meidän vintillä). Koputin, pimpotin, muttei kukaan tullut avaamaan. Raotin ovea huhuillen ja kävelin sisälle. Ketään ei kuitenkaan vaikuttanut olevan kotona, joten lähdin. Kävin siellä useastikin, mutta aina talo vaikutti olevan tyhjillään vaikka ovi olikin auki. Jonain neljäntenä kertana tämä "Ninja" vihdoin tavoitti minut. Olin juuri kävelemässä pihatiellä poispäin, kun hän juoksi ovesta minun perääni. Kuulemma oli joka kerta huomannut minut valvontakameroista, mutta koska talo jatkui niin pitkälle, olin aina ehtinyt lähteä ennen kuin hän pääsi ovelle minua vastaan. :D

Ihan toisessa osassa unta olin myös käymässä "lastenkodissa", jossa oli ihan sikana lapsia! Se oli kuin koulu, välitunnilla, mutta kaikkien oppilaiden oli pakko olla sisällä auloissa ja käytävillä. Siellä oli kamalasti telkkareita, joiden avulla n. 11-15 -vuotiaat lapset/nuoret saatiin rauhoittumaan ja pysymään paikallaan. Jokaisesta telkkarista näkyi vain yksi kanava tai ohjelma, tai niihin oli kytketty vain yksi pelikonsoli, joilla sai ehkä pelata vain yhtä peliä / yhden tyyppisiä pelejä. Osa telkkareista oli yllättäen suositumpia, ja niiden ympärille oli kerääntynyt paljon nuoria esimerkiksi pelaamaan, kannustamaan toisiaan ja odottamaan vuoroaan. Osa telkkareista oli hyvin epäsuosittuja, jolloin niiden äärellä saattoi olla vaikka vain yksi ihminen pelaamassa jotain peliä, josta vain hän tykkäsi.